W tym miejscu powinna być drobna reklama. Proszę, wyłącz blokowanie reklam dla tej strony, to jedyny zarobek ze strony!

Śnieg

Zrzuty ekranu

 shot  

Wymagania

  • system: DOS
  • procesor: 386
  • grafika: 320x200x256

Wasza ocena

 

Oceń:

Wasza ocena:
ocena 6.5/10: [2 głosów]
 

Opis

 Pseudo-trójwymiarowy sypiący śnieg.

Pliki do pobrania

 
  • Wersja ZIP
    [rozmiar: 0.03 MB / 29 330 B] [pobrań: 1030]

Wasze komentarze

 Jeszcze brak. Możesz dodać swój i być pierwszy(a)!

Dopisz swój komentarz

  • Twoje imię:
  • Dla zabezpieczenia przepisz ten ciąg znaków: xa8c5 :
  • treść (max 512 znaków):

Zobacz też podobne

  • Robot
    Prosty przykład w OpenGL pokazujący animację chodzącego robota po lesie.
  • Znicz
    Proste demko, które napisaliśmy z Xanem w 2000 roku na Święto Zombiech i rozsyłaliśmy znajomym ;). Na wyrenderowanym tle animowany jest efekt ognia (przeźroczysty).
  • Kamyczki
    Spadające na dół kolorowe kamienie, które rozbijają się na mniejsze, a te na jeszcze mniejsze itd...
  • Tunel 3D
    Wijący się trójwymiarowy tunel. Moje pierwsze próby z grafiką 3D ;). Dlatego dość nieudolne. Całość nie działa za szybko, w zasadzie jest w tym zero assemblera i dlatego tak to wygląda. Mimo tego oddalony tunel się wyciemnia, a wewnątrz są nawet lampy rozświetlające ściany.
 << powrót   Odwiedzin opisu: 2841 razy.
Valid XHTML 1.0 Strict
© 1998-2016 Grzegorz Drozd
Strona stworzona dla rozdzielczości minimum 1024x768 i sprawdzona w przeglądarkach FireFox oraz MSIE 6.
Polskie znaki kodowane w ISO-8859-2.