W tym miejscu powinna być drobna reklama. Proszę, wyłącz blokowanie reklam dla tej strony, to jedyny zarobek ze strony!

Robot

Zrzuty ekranu

 shot  shot  shot  

Wymagania

  • System operacyjny: Windows 98/Me/2000/XP/2003
  • Procesor: 600MHz
  • RAM: 128MB
  • Grafika: Karta z akceleracją 3D i obsługą OpenGL
  • Dźwięk: brak
  • Miejsce na HDD: 1MB
  • Mysz: nie

Wasza ocena

 

Oceń:

Wasza ocena:
jeszcze brak oceny
 

Opis

 Program ten nie używa nawet tekstur, aby zachować prostotę kodu. Możemy przyjrzeć się jak stworzyć zabawne demko, w którym postać porusza się w bardzo schematyczny sposób po otoczeniu. W przykładzie użytych jest kilka świateł oraz materiałów.

Klawiszami 1 oraz 2 zmienia się ruch nóg robota :).

W dziale Download znajdziesz też kod źródłowy w C++ tego programu!

Pliki do pobrania

 
  • Wersja ZIP
    [rozmiar: 0.12 MB / 130 369 B] [pobrań: 467]

Wasze komentarze

 Jeszcze brak. Możesz dodać swój i być pierwszy(a)!

Dopisz swój komentarz

  • Twoje imię:
  • Dla zabezpieczenia przepisz ten ciąg znaków: 69yqm :
  • treść (max 512 znaków):

Zobacz też podobne

  • Piwo
    Stojący kufel, a w nim lecące bąbelki.
  • Tunel 3D
    Wijący się trójwymiarowy tunel. Moje pierwsze próby z grafiką 3D ;). Dlatego dość nieudolne. Całość nie działa za szybko, w zasadzie jest w tym zero assemblera i dlatego tak to wygląda. Mimo tego oddalony tunel się wyciemnia, a wewnątrz są nawet lampy rozświetlające ściany.
  • Blob i Blob 2
    Coś jakby widok z góry wody, na którą kapie deszcz. W jednym ZIPie są 2 demka: jedno bardziej przypomina wodę, drugie... ciężko stwierdzić :).
  • Kuleczki
    Bardzo ładne ruchome wzorki z kulek, znane z niektórych starych demek.
 << powrót   Odwiedzin opisu: 2746 razy.
Valid XHTML 1.0 Strict
© 1998-2018 Grzegorz Drozd
Strona stworzona dla rozdzielczości minimum 1024x768 i sprawdzona w przeglądarkach FireFox oraz MSIE 6.
Polskie znaki kodowane w ISO-8859-2.