W tym miejscu powinna być drobna reklama. Proszę, wyłącz blokowanie reklam dla tej strony, to jedyny zarobek ze strony!

Robaki

Zrzuty ekranu

 shot  

Wymagania

  • system: DOS
  • procesor: Pentium 100MHz
  • grafika: 320x200x256
  • dźwięk: Sound Blaster
  • obsługa: Klawiatura
  • miejsce na HDD: 100KB

Wasza ocena

 

Oceń:

Wasza ocena:
ocena 5.2/10: [31 głosów]
 

Opis

 Jest to gra, w której wcielasz się w rolę małego robaka, gdzieś pod ziemią. Twoim zadaniem jest obronić młode robaki przed kilkoma napastnikami z innego gniazda. Są oni groźni dla młodych, ponieważ chcą je zjeść. Musisz mieć dobry refleks. Wrogie robaki chętnie zjedzą także i Ciebie :) .
Dostępna jest mapka całego gniazda, na której widać od razu wszystkie robaki - dobre i złe (klawisz F1).
Jest to konwersja gry z Atari. Niestety nie została dokończona (np. brakuje części dźwięków) i raczej nigdy już nie będzie. Widzę też małe zainteresowanie tą grą, więc nie sądzę, by powstała kiedyś jej nowa wersja.

Pliki do pobrania

 
  • Wersja ZIP
    [rozmiar: 0.06 MB / 58 661 B] [pobrań: 1045]

Wasze komentarze

 Jeszcze brak. Możesz dodać swój i być pierwszy(a)!

Dopisz swój komentarz

  • Twoje imię:
  • Dla zabezpieczenia przepisz ten ciąg znaków: 6r7k4 :
  • treść (max 512 znaków):

Zobacz też podobne

  • Trixx
    Jest to kolejna odmiana znanego juz Tetrisa. Całość ujęta w bardzo ładnej grafice, wysokiej rozdzielczości i hicolor. Ogólne zasady są standardowe, choć gra posiada kilka interesujących opcji.
  • Qlki wer.1.1
    Znana już gra logiczna w bardzo niecodziennej oprawie. Grafika w wysokiej rozdzielczości i 16bitowej palecie, w pełni animowane kulki, czy dużo opcji i dwa tryby gry dają naprawdę ogromną przewagę nad pozostałymi wersjami tej gry. Jeśli używasz windows, ściągnij "Qlki dla Windows"!
  • Celis wer.0.667 demo
    Prosta (ale nie łatwa), szybka "strzelanka" z całkiem niezłą renderowaną oprawą graficzną; gra w stylu Tyriana, czy Raptora, ale wzorowana na atarowskiej grze Zybex.
  • Gadowe kości wersja 1.1.3
    Tradycyjna gra w kości z pewnymi udoskonaleniami i trójwymiarowymi animacjami rzucanych kości.
 << powrót   Odwiedzin opisu: 4251 razy.
Valid XHTML 1.0 Strict
© 1998-2018 Grzegorz Drozd
Strona stworzona dla rozdzielczości minimum 1024x768 i sprawdzona w przeglądarkach FireFox oraz MSIE 6.
Polskie znaki kodowane w ISO-8859-2.